Borang Tempahan STEVIA

Nama Penuh
Alamat Email
Alamat Surat-Menyurat
Poskod
Negeri
Bandar
Nombor Telefon
Jumlah Tempahan
Jumlah Bayaran
Bayaran Ke Akaun
Sila "Copy & Paste" bukti bayaran jika anda membuat bayaran secara online. Atau taipkan masa, tarikh dan nombor transaksi jika anda membuat bayaran melalui mesin deposit tunai.

Put a website form like this on your site.

Saturday, February 27, 2016

Kenapa Perlu Setia Dengan RCC

Ini Puan Risya,Stokis Utama Aktif

Salah 1 sebab saya masih setia dengan RCC Global (M) Sdn Bhd adalah kerana CEOnya yang menjaga harga stevia RCC di pasaran! Pernahkah anda jumpa stevia yg dijual dgn harga lebih murah dari harga ahli iaitu RM30 sebotol? Pernahkah anda jumpa stokis A jual harga yg berbeza dgn stokis BC & D? Pernahkah anda jumpa sesiapa yg menawarkan anda harga murah ikut kuantiti produk yang anda ambil?

Contohnya :-

Beli 10 botol harga rm500(modal rm50/btl)
Beli 100 botol harga rm4000(modal rm40/btl)
Beli 1000 botol harga rm30000(modal rm30/btl)

Pastinya tidak pernah! Di sinilah letaknya nilai sesuatu produk... Walaupun saya beli sekontena harganya tetap sama... Tiada penindasan terhadap peniaga yg modal pusingannya kurang! Ini adalah salah 1 ciri sesuatu produk boleh bertahan bila tidak dijual sewenang2nya..

Fikir2kanlah! Sebab itu la anda kecewa dgn syarikat anda skrg! Modal anda yg kecil diinjak2 oleh mereka yg bermodal besar!

Tapi di RCC?

Rm140 utk 1kotak(rm140 x 1)
Rm420 utk 3kotak(rm140 x 3)
Rm980 utk 7kotak(rm140 x 7)

Samakan harga setiap kotak? Hmmmm... Itulah istimewanya RCC sbb tiada yg bermain dgn harga kecuali orang kurang bijak yang jual harga ahli kepada bukan ahli! Orang yang tidak jujur & tidak beretika serta membunuh ahli lain yg berniaga.

No comments:

Post a Comment