Borang Tempahan STEVIA

Nama Penuh
Alamat Email
Alamat Surat-Menyurat
Poskod
Negeri
Bandar
Nombor Telefon
Jumlah Tempahan
Jumlah Bayaran
Bayaran Ke Akaun
Sila "Copy & Paste" bukti bayaran jika anda membuat bayaran secara online. Atau taipkan masa, tarikh dan nombor transaksi jika anda membuat bayaran melalui mesin deposit tunai.

Put a website form like this on your site.

Saturday, February 27, 2016

Kesan Suppliment dan Gula Pasir

Bacalah dengan hati yang terbuka & fikirkanlah ye :)
Walaupun anda pengamal produk C, E, S, P, G, H & macam-macam lagi.... Tanya diri sendiri, "adakah aku pengguna gula? Bolehkah aku kawal penggunaan gula setiap hari? Efektifkah produk yang aku amik sekarang ni?"

Jangan kita tipu diri sendiri...
Pada saya semua produk adalah awesome & ada pengguna tegar!

Tahniah kerana begitu menjaga kesihatan & pemakanan tetapi sekiranya anda masih mengamalkan pengambilan gula pasir apa-apa pun produk yang kita amalkan kurang memberi hasil yg maksima!

Lebih dari setahun saya tidak membeli gula pasir. Alhamdulillah kesihatan anak-anak saya sekeluarga di bawah lindunganNya.

 Jarang sangat anak-anak saya sakit & lebih dari setahun jugak saya tak bawak anak-anak ke klinik! Setakat demam batuk selsema ringan-ringan tu sekejap je baiknya! Kalau ke klinik pun selain ubat, doktor akan nasihatkan anak-anak minum banyak air kosong.

 Senang tak nak suruh anak-anak minum? Hmmm... Tapi dengan adanya stevia pemanis semulajadi zero kalori, anak-anak akan minum tanpa disuruh! Anak-anak dan manis berpisah tiada :)

Gula yang berlebihan dalam badan boleh mengganggu proses penyerapan protein & nutrisi dari super multi vitamin yang kita berikan kepada anak-anak. Ia juga boleh mengganggu perkembangan otak yg sihat!

Kita tak mampu nak kawal di luar rumah sekurang-kurangnya kita boleh bermula dari rumah... Murah, mudah & berfaedah! Hanya pemanis semulajadi stevia RCC.

0194352249.
nor izani midon.
Pengedar sah RCC Sungai Petani

No comments:

Post a Comment