Borang Tempahan STEVIA

Nama Penuh
Alamat Email
Alamat Surat-Menyurat
Poskod
Negeri
Bandar
Nombor Telefon
Jumlah Tempahan
Jumlah Bayaran
Bayaran Ke Akaun
Sila "Copy & Paste" bukti bayaran jika anda membuat bayaran secara online. Atau taipkan masa, tarikh dan nombor transaksi jika anda membuat bayaran melalui mesin deposit tunai.

Put a website form like this on your site.

Saturday, February 27, 2016

Stevia Ni Tahan Lama Mana

Soalan yang paling kerap ditanya bila saya sharing :-
Soalan 1: Stevia ni tahan lama mana?
Jawapan : sebotol =10ml, setitis = 3sudu teh gula, sebotol ada lebih kurang 200titis! Setitis mampu memaniskan 200ml air.. Kerap guna cepat abis, xguna langsung setahun pun tak abisπŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

Soalan 2: Brape lama sakit boleh baik?
Jawapan: Saya bukan doktor even doktor sendiri pun x boleh bagi jaminan bila boleh baik kalau amik ubatkan? Sesiapa yg ada sakit2 pernah tak tanya doktor lepas makan ubat bila boleh baik? Malah ada pulak yg dah bertahun2 makan ubat x baik2.

Hmmm... Tiap2 bulan ulang amik ubat! Kalau saya boleh predict bila bolah baik, dah jadi jutawan rasanyaπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Rasionalnya di sini, apa salahnya mencuba! Selain ubat doktor cuba la ikhtiar dgn stevia.

Bagi yg sakit jgn stop amik ubat yg doktor sarankan. Just amik mcm biasa hingga doktor sendiri advise kurangkan dose@stop terus yek! Yg tak sakit pulak amalkan la sebelum sakit :)

Gula racun putih yg merbahaya andai digunakan berlebihan! Fahamkan ayat saya betul2... Saya bukan doktor tapi hanya insan biasa yg mengajak anda bertukar gula😊😊😊


No comments:

Post a Comment